Escola

INTRANET

LA NOSTRA INTRANET

______________________________________________________________________________________________

PLATAFORMA DE GESTIÓ I COMUNICACIÓ

ESCOLAR

És una plataforma  informàtica de gestió escolar que pretén facilitar la comunicació entre pares, alumnes i professorat i treballar conjuntament tot utilitzant les TIC.

• La  renovada i dinàmica pàgina web, esdevé la porta d'accés a la plataforma  d'alumnat, famílies i professorat. Alumnes i pares hi podreu entrar des de Clickedu  introduint l'usuari i la contrasenya que us facilitarà l'escola. A la plataforma, l'alumne podrà trobar propostes de treball del professorat, fotografies de diferents activitats del seu grup classe, etc. i les famílies, a més a més podreu veure la informació acadèmica del vostre fill/a així com comunicats de direcció. (També des de l'aplicació d'aquesta).