3 Fotos

El nostre Caràcter Propi

________________________________________________________

UNA MICA D'HISTÒRIA...

Escola oberta, de qualitat, familiar, a prop vostre.

L’escola MARE DE DÉU DEL ROSER (centre concertat) és una escola  CENTENÀRIA que va obrir les seves portes per primera vegada el 7 d’octubre de 1.900, per tant parlem d’una escola amb molta trajectòria Educativo-Pedagògica i arrelada al barri.

Estem ubicats  a la ciutat de Barcelona, concretament a l’esquerra de l’Eixample, entre els carrers de Casanova i Consell de Cent ( C/ Consell de Cent 214).

La  TITULARITAT    de la nostra escola pertany a les Germanes Adoratrius, una congregació que té el seu origen al Segle XIX, quan una noia de l’alta societat de l’època va decidir consagrar la seva vida a Jesús Eucaristia en pro de les noies marginades per la societat.

D’aquí neix el nostre CARÀCTER PROPI, fidel a l’ideari de la seva fundadora i s’obre a l’entorn com un centre d’Educació  CRISTIANA   i de foment de la cultura, on es preuen els  VALORS d’obertura al Transcendent, a totes les cultures, a la justícia social, a l'ACOLLIDA I SUPORT     a les persones que ho necessiten, amb una clara voluntat de servei i ajuda, tot seguint l’esperit de Santa Maria Micaela. La tasca de les Germanes Adoratrius arreu del món, porta l’empremta de la seva fundadora.

EL NOSTRE CARÀCTER PROPI

Escola oberta, de qualitat, familiar, a prop vostre.

El nostre Caràcter Propi té com a línia d’actuació preferent, la FORMACIÓ INTEGRAL dels nostres alumnes, educant-los envers uns aprenentatges significatius, que opten per oferir uns bons coneixements, alhora que promoure els valors humans i Cristians tot tenint en compte la seva maduresa i el seu creixement personal.

El nostre Caràcter Propi, basat en el carisma Micaelià, es concreta en:

• Una acció educativa fonamentada en l'estima  (Pedagogia Micaeliana)
  • L’atenció personalitzada   dels alumnes mitjançant les tutories individuals i grupals.
  • Un tracte familiar d’obertura als altres on es té en compte el  diàleg   i la col.laboració:

DIALOGAR - ESCOLTAR - SER ESCOLTAT.

• Apropar els alumnes a la nostra cultura educant  en el  respecte , la  tolerància  i la  diversitat .
  • L’adquisició d’unes  bones competències  i  habilitats personals    personals que els faci ser:

CRÍTICS, AUTÒNOMS, RESPONSABLES I RESOLUTIUS.

•    Desenvolupar capacitats intel.lectuals i afectives.
  • Ajudar a descobrir els  valors ètics i morals.
  • Exigència, disciplina i esforç.
  • Acompanyar i orientar   a l’alumne en el seu procés de formació.