XIV CONCURS FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

2020/06/01

Voleu descobrir les fotografies matemàtiques d'aquesta edició?

Enguany, tot i la situació actual, el nostre concurs de fotografia matemàtica ha estat tot un èxit. Han participat alumnes de 5è i 6è de primària,  tots els cursos de secundària i el professorat. Les fotografies han estat molt originals i cal destacar que algunes d'aquestes mostren situacions de confinament, la nostra realitat actual. Gaudiu de la combinació de la ciència i l'art fotogràfic!

En aquests enllaços, trobareu un recull de  fotografies presentades i coneixereu quines han estat les guanyadores

Fotografies de 5è i 6è

Primària i ESO - XIV Concurs de fotografia matemàtica  ATENCIÓ: La presentació permet avançar/retrocedir en el contingut fent clic a les fletxes que apareixen a baix a la dreta. O bé, fer clic a l'índex per escollir a quin apartat es vol anar directament.També permet en tot moment fer clic a qualsevol de les fotos per tal de veure-la ampliada.