VISITEM LA COLÒNIA GÜELL

2015/03/24

El passat divendres 20 de març els nois i noies de 6è de Primària vàrem anar a conèixer la colònia Güell. La Colònia Güell va ser una colònia industrial que es dedicava a la indústria tèxtil. Eusebi Güell encarregà a Gaudí el projecte de la Colònia, que disposava d'hospital, fonda, escola, comerços, teatre, cooperativa i capella, a més de les fàbriques i els habitatges dels obrers, en una superfície total d'unes 160 hectàrees. Nosaltres vam poder visitar els diferents espais d'aquest especial 'barri': espais públics, escoles, parcs, i, és clar, la cripta de la Colònia Güell. Vam descobrir que en aquesta edificació modernista Antoni Gaudí va experimentar amb els elements arquitectònics i els materials que més tard donarien lloc a la tan estimada Sagrada Família. Per acabar el dia vam poder gaudir d'un d'aquests espais, el parc, on vàrem dinar i jugar per acabar una bona jornada.