VISITEM LA BIBLIOTECA DEL BARRI!

2018/10/29

Els nens i nens de 1r i 2n de Primària hem visitat la biblioteca Agustí Centelles, que es troba a Barcelona molt a prop de la nostra escola.

Una vegada allà, ens han explicat coses molt interessants: com fer-nos socis de la biblioteca, quants llibres, pel·lícules i CD ens podem endur cap a  casa... i el més interessant, ens han ensenyat la gran quantitat de material  que tenen, contes visuals, contes populars, llibres d’enigmes, d’endevinalles, llibres científics, pel·lícules.... un món ple d’aventures.

Finalment, hem pogut gaudir d’una estona mirant i remenant llibres que ens havien preparat especialment per nosaltres. Els de primer hem mirat llibres del cos humà; i els de segon d’animals i planes,  ja que ho estem treballant a Medi.

Un matí ben diferent!