VISITA A TV3 I CATALUNYA RÀDIO

2016/01/28

Els mitjans de comunicació com la ràdio, la premsa, la televisió o Internet són els protagonistes dels nostres temps. Avui 1r A ha pogut visitar les instal·lacions de TV3 i Catalunya Ràdio. La setmana propera serà 1rB la classe que podrà comprovar com és per dins el món de la televisió i assistir de públic a un programa de ràdio. Ambdós móns es complementen: les imatges ofereixen molta informació a l'instant, no ho podem negar, però la ràdio per dins ens permet accedir a uns altres continguts també instantanis que no sempre tenim en compte i paga la pena considerar.

En general, tota una experiència molt positiva que ens ha ensenyat per dins uns dels mitjans de comunicació més utilitzats: la televisió i la ràdio.

No ens podem oblidar des d'aquí d'agrair l'interès i bona actitud dels nostres alumnes. Així dóna gust de complementar les matèries de manera pràctica, podent contrastar tot allò après a l'aula.