VISITA A TV3 I CATALUNYA RÀDIO: 1r D'ESO SALUDA A EN TOMÀS MOLINA

2016/02/03

Els alumnes de 1r d'ESO han pogut conèixer el món de la televisió i de la ràdio des de dins. Gràcies a les explicacions del monitor han descobert aquells misteris que s'amaguen dins d'aquests mitjans de comunicació i que des de casa no els percebem. Ens han sorprès la mida dels platós, els decorats, l'ús del croma i del telepromter, la quantitat de focus i els diferents tipus de càmeres. Hem tingut sort de poder saludar a en Tomàs Molina i veure el plató de TV3 en el moment de pausa publicitària. Per acabar, els alumnes han assistit coma públic al programa Vida i hem pogut seure a la cadira del presentador i a les dels tertulians. Ha estat una visita molt entretinguda i interessant i ja hi ha algú que voldria dedicar-s'hi professionalment...