VISITA A LA FÀBRICA DE IOGURTS DANONE

2012/10/18

Els alumnes de 2n de Primària hem anat tot el dia a Parets del Vallès per visitar la fàbrica Danone, ja que  estem estudiant l’alimentació i hem après com s’elaboren els iogurts. Ara ja sabem que els fan amb la llet de les vaques i unes protagonistes molt especials: les bactèries Bulgui i Filu, que s’encarreguen de fermentar la llet. També ens han dit que el primer iogurt el va fer a Barcelona Isaac Carasso, l’any 1919, i es venia a les farmàcies com a medicament per a millorar la digestió. Per això és un producte tan sa i bo!

Ens hem hagut de vestir amb una bata i gorro, i hem pogut tastar l’Actimel i el Danonino. A més, ens han donat un full d’entreteniments i, en sortir, una bossa amb productes Danone.

Després hem anat a dinar al Parc de la Linera, on hem jugat i ho hem passat genial!