LA VEREMA - QUIN MOST TAN BO!

2014/10/15

Divendres dia 10 d’Octubre, els de 3r d’EP vam fer la sortida a Can Ribas de Montbui per viure el procés de la verema.

Vam observar els ceps en directe, la vinya i la tasca que s’hi fa, que prèviament a classe havíem treballat.

Vam recollir el raïm i el vam abocar a la portadora per trepitjar-lo. Trepitjant, cantant i trepitjant vam produir el most que vàrem tastar. Què bo!

Amb una premsa original vam treure un segon most que també vàrem provar. I ... encara més bo! Què divertit!

Cada classe ens vam emportar una ampolla de most per comprovar la fermentació a l’escola.

Seguirem  observant.

Ha estat una descoberta de la vinya molt interessant!  Hem après molt! Si voleu, podeu veure més fotografies en els àlbums de la web.