US PRESENTEM EL PRIMER VIDEOCLIP DE LA CORAL DEL ROSER! "TORNA'M" D'ITACA BAND

2016/09/15

Tenim el plaer de presentar-vos el primer videoclip de la Coral del Roser!

Ha estat fruit del treball realitzat a les sessions de l'activitat extraescolar de Coral. Després de gravar amb les nostres veus la cançó  "Torna'm" d'Itaca Band tots els alumnes de Coral vam enregistrar un videoclip a finals del curs anterior. Esperem que us agradi tant com a nosaltres! Aquí el teniu!

A continuació aprofitem per adjuntar-vos informació referent a les dues extraescolars de música que oferim l'escola:

- Corals del Roser
- Instrument i Llenguatge Musical a càrrec de l'escola de música Tri-tó

Corals del Roser
Com cada any, els alumnes poden formar part de les corals, que participen dels actes de l'escola i fan un mínim de dos concerts al curs.

A la Coral del Roser de Primària aprenem a controlar la veu a partir del joc i les cançons. Es prepara un repertori adient a l'edat i incorporant-hi coreografies.
- DIA: dilluns de 13:00 a 14:00

A la Coral del Roser de Secundària es prepararà un conjunt de cançons triades pels cantaires tenint en compte la posada en escena.
- DIA: dimecres de 13:30 a 14:30

Instrument i Llenguatge Musical
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER – ESCOLA DE MÚSICA TRI-TÓ
(Centre autoritzat per la Generalitat de Catalunya Departament d'Ensenyament)

Aquesta activitat està avalada i serà realitzada per l'escola de Música Tri-tó a les instal·lacions del nostre centre.

L'objectiu principal de l’activitat és desenvolupar en l'alumne les capacitats que li permetin d'entendre, expressar-se i gaudir de la música. En el procés d’aprenentatge es busca enriquir la sensibilitat i el desenvolupament intel·lectual i potenciant la capacitat de convivència i superació personal.

Els instruments disponibles son:

Piano · Violí · Trompeta · Guitarra · Saxo

Els alumnes que es matriculin a aquesta activitat tindran la possibilitat de participar en projectes conjunts amb l'escola de música Tri-tó i projectes interns de l'escola.

Si alguna família s'estima més un horari de tarda pot deixar constància a la secretaria del centre i sempre i quan hi hagi un grup mínim de tres persones intentarem fer-ho possible.

LES FAMÍLIES INTERESSADES PODEU PASSAR PER SECRETARIA.