TV3 ENS FELICITA!

2012/11/28

Ens és molt grat comunicar-vos que hem rebut una carta de TV3 on es felicita l'alumnat de secundària de la nostra escola per la seva implicació, coneixements previs i el bon saber estar demostrat en les xerrades que la Fundació 'La Marató de TV3' va realitzar en motiu de la Setmana de la ciència. A continuació podeu llegir-la:

“Fa 10 anys que col·laboro amb la Marató de TV3 impartint xerrades a escoles i Associacions. En aquests deu anys, he fet centenars de conferències a Secundària i Batxillerat. Per mi les xerrades de la Marató de TV3 són molt enriquidores, tant pel què fa al propi projecte de la Marató i els valors que representa, com per l’exercici de traduir conceptes complexos a un llenguatge que els nois i noies entenguin i que siguin capaços de dur tot allò que els hi expliquem a un nivell i terreny que els hi serveixi per la seva vida.

Des de l’any passat que imparteixo les xerrades a l’Escola Mare de Déu del Roser. És una gran experiència. Els nois i noies d’aquesta escola escolten amb respecte i atenció, tenen curiositat, fan preguntes pertinents i amb educació, respecten els torns i els comentaris dels companys i m’admira la motivació que demostren i el grau de coneixements dels que parteixen.  Amb l’experiència acumulada d’aquests anys, normalment quan entro a una escola i veig com és l’acollida que la pròpia escola i el professorat em fa, ja tinc una idea força clara de com anirà la xerrada amb els nois i noies. El respecte, la motivació i el gust per les coses ben fetes que tot el professorat mostra, es trasllada als nens. Sempre que he fet xerrades en aquesta escola, tots s’hi aboquen amb entusiasme i amb l’actitud que l’activitat que fem forma part d’alguna cosa important. I els nois així ho senten.

Tant l’any passat com enguany, l’activitat es realitza en el marc de la Setmana de la Ciència i tot plegat contribueix a un clima exquisit i molt ben aconseguit per part de l’escola i el seu professorat. Tinc el profund convenciment que tots i cadascun dels nois i noies s’emporta alguna cosa important de la xerrada que fem, i que els acompanyarà tota la seva vida. Espero realment que tot plegat contribueixi a un millor coneixement sobre la vida i la salut i, en definitiva, sobre ells mateixos.”

Margarida Mas

Ponent de la Marató de TV3