TOTS/ES SOM LA CLAU: BENVINGUTS AL NOU CURS 2020-21!

2020/09/14

Benvolguts alumnes, professorat, PAS i famílies:

Les meves paraules adreçades a tots els membres de la Comunitat Educativa per aquest curs 2020-21, que tot just ara comença, i en especial a tots els alumnes de l'escola, a les seves famílies, a tot el professorat i personal del centre.

Engeguem un curs diferent, un curs que no per això deixa de ser important i preparat amb molta il·lusió. Vull llençar un missatge d'optimisme i tranquil·litat. Sé que el moment actual neguiteja les llars i preocupa, però cal tenir confiança i pensar que aquesta situació de pandèmia l'hem de viure i encarar de la millor manera possible aplicant rigorosament tots els protocols de seguretat en tots els àmbits, el de l'escola i el de la família.

Nens i nenes, nois i noies. Aquest curs engega d'un modus diferent pel que fa a moltes coses que abans podíem fer i ara les haurem de fer d'una altra manera. Vosaltres sou molt importants i ben segur que ens ajudareu que tot funcioni de meravella, perquè, entre d'altres coses, sempre ens heu demostrat que en sabeu moltíssim i quan cal sou més que responsables. Abans de començar us vull desitjar molt bon curs i dir-vos que estareu molt ben cuidats/es perquè teniu unes famílies i uns professors/es excepcionals que faran que així sigui.

Vull tanmateix agrair la tasca i la dedicació de tot el professorat i de tot el personal d'administració i serveis del centre. Moltíssimes hores de treball avalen tota l'organització que hem realitzat per a preparar el nou curs escolar amb les màximes garanties sanitàries i acadèmiques.

A tothom les meves paraules de gratitud i suport. Gràcies per totes les hores fora d'hores, per la feina ben feta, per tenir cura en tot moment de tots els aspectes i detalls i per fer del Roser casa vostra.

Gràcies, famílies per la confiança i per entendre que no ha estat fàcil organitzar tota la distribució horària dels grups amb la seva gestió d'espais, aules, matèries, patis, acollida, menjador, circuits, nombre d'alumnes, entre molts d'altres aspectes perquè tot quadrés. Aquesta és la nostra responsabilitat i la vivim amb il·lusió. Estem segurs/es que comptem, com sempre amb el vostre suport per tirar endavant aquest nou curs escolar. Ens sentim orgullosos/es de tenir-vos com a famílies i des de l'escola us volem manifestar tot el nostre ajut i suport.

Aquest any tots som LA CLAU. Sovint les nostres actituds obren i tanquen portes. Al Roser sempre us ensenyarem a tenir la PORTA OBERTA i disposar de la CLAU màgica per a totes les situacions que us depari la vida.

BON INICI DE CURS A TOTHOM!

Amb estima,

Direcció