TEATRE EN ANGLÈS AL CICLE INICIAL

2013/02/21

El 21 de febrer, tot 1r i 2n de Primària hem anat al teatre Guasch a veure una obra de teatre en anglès. Els quatre actors eren de la companyia The Golden Hat Theatre Company, i l’obra que han representat es diu “Friends”.

Ens ha agradat molt, era molt divertida! Tres amics havien de rescatar la seva mestra d’anglès, atrapada a la cova de les antenes pel monstre de la televisió. Els ajuda la guardiana de les paraules, i han de passar un munt de proves i anar per diferents paisatges, resolent unes endevinalles. Al final, aconsegueixen el seu propòsit i tornen a cantar i ballar tots junts.

A classe, continuarem treballant la lletra de les cançons i participarem al concurs de dibuixos del monstre.