TALLER D'ENERGIES RENOVABLES A 2n d'ESO

2017/12/05

L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) dins del programa de sostenibilitat va venir a la nostra escola a fer un taller sobre energies renovables.

D'aquesta manera, els alumnes de 2n d’ESO han pogut entendre el concepte d’energia i tot el que s’hi relaciona: tipus de fonts energètiques, com funcionen, els avantatges i els impactes, etc.  Realment han après que no totes les fonts energètiques són infinites i que cal tendir cap a l’ús de les energies renovables.

Mitjançant 4 maquetes van descobrir i experimentar sobre l’energia hidràulica, eòlica, fotovoltaica i solar tèrmica. Sens dubte, van gaudir d’un taller molt entretingut i profitós, ja que, de manera teòrica i pràctica van comprendre la importància de les energies renovables.