SORTIDA DELS ALUMNES DE SEGON D'ESO A COBEGA (COCA-COLA).

2014/04/10

Avui els alumnes de 2n d'ESO han visitat l'empresa Cobega, a Martorelles. Aquesta empresa és la distribuidora que comercialitza els diferents productes de la marca Coca Cola. Han explicat que les sigles del nom signifiquen Companyia de Begudes Gasoses (Cobega).

Aquesta planta embotelladora és una de les més modernes d'Europa. Actualment estan construïts més de cent quaranta mil quilòmetres quadrats, en una superfície de cinc-cents mil.

Han passat un documental amb els orígens i història de la coneguda empresa fundada a Atlanta. Els alumnes, molt atents, han pogut veure l'evolució del producte, que es va crear com un tònic que es venia a les farmàcies, fins a l'actualitta, una beguda refrescant. Tot seguit, després de respondre correctament un seguit de preguntes sobre el documental mostrat, se'ls ha obsequiat amb un refresc mentre esmorzaven.

La segona part de la visita ha estat més pràctica i ha consistit en un recorregut per la planta embotelladora. Des d'una plataforma-corredor, es podia contemplar tot el procés d'elaboració dels diferents productes, des del laboratori de control de qualitat, fins a l'envàs definitiu, tal i com es presenta al públic.

Tot plegat, ha estat una visita molt entretinguda i interessant. No sempre es té l'oportunitat de contemplar tot el procés d'elaboració d'un producte.