SORTIDA DELS ALUMNES DE 3r D'ESO D'EMPRENEDORIA A JOVES EMPRENEDORS TALENTS 2020

2014/04/01

CHANGINS THE ROLER OF GAME OF LIFE.

Avui els alumnes de 3r d'ESO de la matèria d'emprenedoria, han assistit a la xerrada de jovres emprenedors Talents 2020 que organitza l'empresa Arrenca a Córrer.

Des de caixa Fòrum hem pogut gaudir dels bons consells i ànims dels joves talentosos que ens han explicat la seva experiència personal. treballar amb Visió, executant la idea i amb Passió, així com des de la motivació i entussiasme sempre tenint com a punt de mira el fer quelcom pels altres han estat les consignes més escoltades.

Crear coses noves per ajudar la gent a viure millor és un punt de referència que mai hem de perdre. Ens quedem amb la frase de tothom pot. tu també.

ÀNMIS

CHANGINS THE ROLER OF GAME OF LIFE.