SORTIDA DELS ALUMNES DE 1r ESO A a TV3/CATALUNYA RÀDIO

2012/03/05

Els alumens de 1r d'ESO A hem participat del SUPERTRAM, una iniciativa per a conèixer el funcionament de dos mitjans de comunicació: TV3 i catalunya ràdio. El recorregut l'hem fet amb tramvia i gràcies a les explicacions d'un guia hem descobert el funcionament de la televisió i de la ràdio. En aquesta sortida hem estat una mica redactors, periodistes, tècnics de so, llum, càmera... i hem trepitjat els platós dels programes com Banda Ampla, Divendres i el telenotícies.També hem participat del directe de ' tot és confús', programa que havia convidat al directiu del Barça Manel Arroyo. També vam ser el millor públic de la ràdio i vam escoltar la crítica d'Àngel Llàtcer de l'obra teatral Incendis. en definitiva, aquest matí compartit ha estat molt instructiu i divertit.