SORTIDA AL PARC DE TRÀNSIT INFANTIL

2013/02/04

El passat divendres 1/02/2013 els/les alumnes de 5è vam participar animadament de l’activitat “La Guàrdia Urbana a les escoles -Mobilitat i Civisme-”.

Vam gaudir molt perquè és una activitat vivencial i participativa on aprenem com hem de desplaçar-nos pels carrers quan som vianants i també quan som conductors. Els nostres vehicles han estat les bicicletes i les vies urbanes, el parc infantil de trànsit.

Allí ens han ensenyat diferents senyals de trànsit, verticals i horitzontals, i la necessitat de ser respectuosos amb els altres vianants i/o conductors. Ara ho tindrem tot en compte en el camí d’anada i tornada de l’escola.

Situat a la part posterior del Castell de Montjuic, el Parc Infantil de Trànsit està obert els dissabtes al matí, de 10:00 a 13:00, per fer pràctiques de circulació en bicicleta amb una participació lliure.

Ara ja sabem on és i com funciona, només ens cal convèncer els pares i les mares perquè ens acompanyin algun dia i puguem repetir aquesta experiència.