SILIGURI - ÍNDIA: GRÀCIES A TOTS!

2018/06/21

Benvolgudes famílies,

Us informem que gràcies a les vostres compres solidàries a la "paradeta" podrem enviar a l'obra de les Germanes Adoratrius a Siliguri – Índia la quantitat de 450€.

També aprofitem aquesta comunicació per a fer-vos còpia de la carta d'agraïment que la Fundació Banc d'Aliments ens ha fet arribar a tota l'Escola:

Ens plau agrair-vos la vostra col·laboració habitual dins el "Programa escoles Banc dels aliments de Barcelona" essent el resultat del vostre recapte d'aquests darrers dies, la xifra de 937 quilos, que ens notifica el nostre dept. de logística/magatzem, aliments que immediatament aniran destinats a les famílies més necessitades del nostre entorn.
Moltes gràcies per les vostres incondicionals col·laboracions que esperem seguir mantenint curs rere curs.
Al mateix temps féu extensiu aquest agraïment a l'alumnat col·laborador i equip directiu i docent de l'escola.
Seguirem en contacte el proper curs 2018-19 .
Salutacions cordials.
Antoni Dolader