LA SETMANA DE LA CIÈNCIA ARRIBA AL ROSER!!!

2016/11/04
Del 7 a l'11 de novembre la nostra escola celebra la 21a Setmana de la Ciència.

Voleu saber tot el que farem des dels més petits de la casa fins als més grans?

Doncs aquí teniu un tastet per anar obrint boca:

Infantil experimentarà amb el cos i imants i, un any més,  juntament amb 1r i 2n d'ESO, decorarà i farà volar coets.

Els alumnes de primària es convertiran en científics a més de gaudir d'una sessió de cinefòrum.

4t d'ESO organitzarà experiments per alumnes i famílies d'infantil i primària a l'entrada de l'escola. A més a més, també ensenyaran a observar el cel amb l'ajut del Planetari de l'escola, explicaran històries mitològiques d'algunes constel·lacions i faran maquillatges estel·lars

1r d'ESO visitarà i farà un taller a la planta potabilitzadora de Sant Joan Despí, 2n d'ESO visitarà les Cotxeres del Tram Besòs de Sant Adrià i 3r experimentarà amb la química dels colors al laboratori de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa i com cada any, ens visitarà la Marató de TV3.

Un any més, el Dr. Mathews ens visitarà a través de la web de l'escola i ens proposaran nous reptes d'enginy per resoldre en família. No us amoïneu si no us en sortiu perquè l'endemà trobareu la solució!

Aprofitem per felicitar a la Fàtima G. i a la Irene F., de 1r d'ESO, per la realització del cartell guanyador de la Setmana de Ciència d'aquest any.

Recordeu que també podeu entrar a Projecte Reporters (Tintín reporter) per veure fotos i vídeos de totes les activitats d'aquesta setmana tan especial.