LA SETMANA DE LA CIÈNCIA ARRIBA AL ROSER!!!

2015/11/13

Del 16 al 20 de novembre se celebra la 20a Setmana de la Ciència, i la nostra escola hi participa.

Voleu saber tot el que farem des dels més petits de la casa fins als més grans? Doncs aquí teniu un tastet per anar obrint boca: els d’infantil experimentarem amb el cos i imants i, un any més, decoraran i faran volar coets; els de primària es convertiran en científics a més de gaudir d’una sessió de cinefòrum; i els de 4t de l’ESO organitzaran tallers per infantil i primària com el d’observar el cel amb l’ajut del Planetari de l’escola, històries mitològiques d’algunes constel·lacions, 1r i 2n faran un taller a l’aula, els alumnes de 3r faran de meteoròlegs al Servei Meteorològic de Catalunya, i com cada any, ens visitarà la Marató de TV3.

Un any més, el Dr. Mathews ens visitarà a través de la web de l’escola i ens proposaran nous reptes matemàtics per resoldre en família. No us amoïneu si no us en sortiu perquè a l'endemà trobareu la solució!
Aprofitem per felicitar a Sisi W. i Alba O., de 3r d’ESO A, per la realització del cartell guanyador d’aquest any.

Recordeu que també podeu entrar a Projecte Reporters (Tintín reporter) per veure fotos i vídeos de totes les activitats d'aquesta setmana tan especial.