FI SETMANA DE LA CIÈNCIA 2021

2021/11/19

La setmana de la ciència ha arribat a la seva fi. Un any més, a l’escola hem gaudit de les activitats realitzades, i esperem amb il·lusió tornar a celebrar-la el curs que ve.

Per seguir gaudint de la ciència a casa, us proposem dos llibres d’experiments que podeu fer en família.

• El meu gran llibre d’experiments

Mar Benegas, Editorial Susaeta

És un llibre per a petits grans científics. Cada experiment inclou les instruccions detallades pas a pas, els estris necessaris, l’explicació del fenomen observat i una curiositat.

• Aquest llibre pensa que ets científic

London Science Museum & Harriet Russell, Librooks

Aquest llibre t’ensenyarà a pensar com un científic i científica i t’ajudarà a entendre el món que t’envolta experimentant de manera divertida amb els teus propis mètodes. Aquest NO és el típic llibre de ciència amb experiments pas a pas: aquí aprendràs a pensar en gran, a ser creatiu i a veure el món amb ulls de científic. Perquè aquest llibre pensa que ets científic!

I per finalitzar, ens acomiadem amb les solucions dels reptes! Els trobareu a stories al nostre Instagram!. Esperem que us hagueu engrescat a resoldre’ls!