SETMANA DE LA CIÈNCIA 2021

2021/11/15

Del 15 al 19 de novembre la nostra escola celebra la Setmana de la Ciència.

Enguany podrem reprendre algunes de les activitats que no vam poder realitzar el curs passat.

Voleu saber tot el que farem des dels més petits de la casa fins als més grans? Aquí us ho expliquem...

Els alumnes d'Infantil, experimentaran amb els 5 sentits, realitzaran diferents experiments i decoraran i llançaran un coet.

Els alumnes de primària es convertiran en científics portant a terme una gran varietat d'experiments a l'aula on demostraran les seves capacitats científiques i d'experimentació. També gaudiran d'una sessió de cinefòrum, on veuran pel·lícules relacionades amb la ciència. A més, tots els cursos realitzaran alguna sortida o taller relacionada amb la ciència.

Els alumnes de l'ESO participaran en la xerrada divulgativa de la Marató de TV3, que aquest any està dedicada a la Salut Mental. A més, tots els cursos faran una sortida per gaudir de la ciència.

Un any més, us proposarem dos reptes d'enginy per resoldre en família. Els podreu trobar a l'Instagram de l'escola avui dilluns. No us amoïneu si no us en sortiu perquè divendres trobareu la solució!

Aprofitem per felicitar a la C.C. i la C.M., de 3r d'ESO A, per la realització del cartell guanyador de la Setmana de Ciència d'aquest any.

Per saber més de les activitats i sortides realitzades, seguiu-nos a les xarxes socials.

Us animem a gaudir d'una setmana plena de nous aprenentatges i activitats!

BONA SETMANA DE LA CIÈNCIA A TOTHOM!!!