EL ROSER CELEBRA EL DIA DE LA PAU ESCOLAR I LA NO-VIOLÈNCIA.

2012/01/30

Avui, com cada any, els alumnes, professors i personal de l'escola Mare de Déu del Roser, ens hem reunit plegats per a conmemorar el dia escolar de la Pau i la No Violència.  Vivim en un món plural i divers on persones i grups socials som diferents. Fruit d'aquesta diversitat, a vegades, sorgeixen conflictes i problemes: racisme, la no acceptació del que físicament és diferent a mi...  Des de l'escola potenciem les bones actituds, fomentem el respecte com a base fonamental per a construir espais de Pau. Pensem que la violència i les actituds de rebuig deshumanitzen a qui les practiquen. Si eduquem en la tolerància, la solidaritat, la concòrdia, les bones formes contribuirem a la millora de la societat actual. Gràcies a tot per ser portadors de PAU.