EL ROSER

2011/10/07

MARE DE DÉU DEL ROSER: Avui és el dia de la Mare de Déu del Roser, la festa de la nostra escola. Com cada any és un dia important de celebració i com a tal tenim un munt d'activitats per als nostres alumnes i professors. Començarem amb el bon dia i salutació a la Mare de Déu del Roser que faran els alumnes d'infantil i de Cicle Inicial, acompanyats de les seves famílies a primera hora del matí a la Capella de l'escola. Enmig del repicar de les campanes oferirem flors i treballs a la Mare de Déu. Entre d'altres activitats cal destacar la xocolatada a l'hora d'esmorzar per a tots els alumnes;  visites a la capella per cursos per oferir el dia a la Mare de Déu i a la tarda GRESCA que ENGRESCA: Des de contes pels més petits, passant pel taller de màgia i jocs  i el super ball amb música modena, la que fa moure a tots els nens i nenes, nois i noies. Gràcies a tots per fer possible aquesta festa i per la vostra participació.