FEM DE ROMANS A IMPERIAL TARRACO! VISITA DELS ALUMNES DE 1R D'ESO

2016/02/05

A 1r no parem de visitar diferents civilitzacions i cultures. Hem vist Egipte, les mines de Gavà i avui hem anat a parar amb la nostra màquina del temps a Tàrraco.

L'excursió ha constat de dues parts: en una, hem visitat el Museu Arqueològic, on per grups hem viscut la societat romana (ja veureu les fotos, molt clarificadores) i l'altra, les magnífiques restes romanes que fan de l'actual ciutat de Tarragona una vila plena d'encant.

En conjunt, un dia molt bo, tot convivint les dues classes i ple d'anècdotes divertides.

Des d'aquí els alumnes i les professores volem enviar una abraçada molt especial a la Núria Guirao, que no hagués pogut seguir el ritme de pujades, baixades, escales i tot el que comporta una sortida a bon ritme com aquesta!

Un petó!