EL REI CARNESTOLTES JA HA ARRIBAT AL ROSER

2013/02/07

Barrets i capes, corbates i collarets, varetes i ullerots... Les classes de la nostra escola s'han omplert de colors aquesta setmana. Els missatgers de sa majestat el Rei dels Pocasoltes, alumnes de sisè, han estat els encarregats de transmetre'ns les seves ordres i tots i totes hem obeït!!!

Les màscares decorades vestien les nostres finestres i l'exposició d'ous disfressats cada dia estava més plena, cada cop més bonica  fent-nos meravellar a tots i totes de les 'obres d'art casolanes'.

El dijous Gras de bon matí els més grans de l'escola, alumnes de 4t ESO, professors i mestres han estat els encarregats de preparar els entrepans de truita per esmorzar... mmmm!!

I divendres finalment després d'escoltar el pregó del rei Carnestoltes i la seva darrera ordre ens haurem de disfressar per a sortir a ballar!!

NO OBLIDEU VISITAR EL BLOC DELS REPORTERS... TROBAREU FOGRÀFIES I VIDEOS D'AQUESTA SETMANA ESBOJARRADA!!