QUART DE PRIMÀRIA VISITA EL LICEU

2012/11/16

El passat divendres els nostres alumnes de Quart d’E.P van poder visitar el Gran Teatre del Liceu que ofereix la possibilitat de visitar diàriament els seus espais més representatius.

A part de poder veure La Sala, també vam veure una rèplica exacta de l'original en forma de ferradura, dissenyada per l'arquitecte Miquel Garriga i Roca l'any 1847.

També vàrem veure:

El Vestíbul històric, d'estil eclèctic basat en el Renaixement. Ha estat restaurat amb un criteri de funcionalitat i se n'ha respectat l'elegància original.

El Saló dels Miralls, una sala de descans històrica amb pintures al·legòriques al sostre i textos referents a l'art i a la música.

El Foyer, el nou espai situat sota la platea de la Sala.

El Cercle del Liceu, el club privat que comparteix edifici amb el Teatre i que és un magnífic exponent del modernisme català. Conté obres d'art pictòriques i decoratives excepcionals, i una col·lecció de pintures d'en Ramon Casas.

Aquesta visita guiada ha estat molt complerta i ens ha agradat moltíssim!