PUIG CASTELLAR

2018/03/16

Divendres els alumnes de 4t de Primària vam anar a Puig Castellar, a Santa Coloma de Gramenet. Vam fer una bona caminada fins arribar al cim del turó, però va valdre molt la pena, perquè les vistes ens van deixar bocabadats!!!

Els dos monitors ens van explicar molt bé tot el que veiem des d’allà que estava relacionat amb el que estem treballant amb el projecte interdisciplinari: el relleu i el clima de Catalunya.

Feia tan bon dia, que vèiem tot Barcelona, el mar Mediterrani, la serralada Prelitoral, els Prepirineus i fins i tot els Pirineus nevats!!! També vam veure el riu Besós, Montserrat, la Mola...

Vam tenir la sort de tenir una vista d’ocell i vam aprendre moltíssim! A més, vam conviure en un ambient diferent al de l’escola, i ens va agradar molt!!!