PROJECTE INTERDISCIPLINARI A PRIMÀRIA

2022/02/01
EL MUSEU DEL ROSER

Estimades famílies,

A l'etapa d'EDUCACIÓ PRIMÀRIA, la setmana del 17 al 21 de gener hem realitzat el PROJECTE INTERDISCIPLINARI: El Museu del Roser. Ens ha permès veure l'art des de diferents perspectives i sobretot poder manipular-lo.

Què faríem si no poguéssim dibuixar? Si no existissin els colors? I si no hi haguessin museus per poder veure l'art antic? Com coneixerien els autors i autores que han plasmat els diferents arts?
L'art és molt important a les nostres vides: la fotografia, el cinema, la pintura, l'escultura... Els alumnes i les alumnes del Roser així ho han experimentat i han treballat de valent per aprendre la importància que té.

Us convidem a veure el nostre resultat i veure com cada curs ha après i treballat diferents arts al llarg de tota la història començant per la prehistòria passant pels grecs, fins a arribar al cubisme.

Voleu veure la nostra exposició? Feu clic aquí