PROGRAMACIÓ I ROBÒTICA EDUCATIVA: PROFESSORAT DE LES ESCOLES ADORATRIUS A LA XVIa FIRA TIC

2018/05/11

Amb la convicció que en el nostre dia a dia la tecnologia i la robòtica estan cada vegada més presents, el professorat del Roser de les etapes d'infantil, primària i secundària, sempre en formació contínua en les últimes tendències educatives, ha assistit a la XVIa Jornada de Programació i Robòtica Educativa organitzada pel Secretariat de l'Escola Cristiana.
Destaquem la interdisciplinarietat d'aquesta nova àrea de coneixement amb l'objectiu que els nostres alumnes puguin esdevenir ciutadans digitals preparats per canviar el món que ens envolta i com es potencia la motivació que crea entre els nens i nenes.