PROCÉS D'UPERITZACIÓ A LA LLET PASCUAL - ALUMNES DE QUART

2012/02/11

El divendres dia 10 de febrer els alumnes de 4t de primària  van anar a visitar la fàbrica de Llet  Pascual, a Gurb, a la comarca d’Osona .

Van aprendre quines són les condicions imprescindibles per a que les vaques produeixin llet amb qualitat i van veure projeccions i vídeos sobre el procés d’uperització, desnatat, controls sanitaris i transport adequat. Després d’un aperitiu de productes,  els nens es van posar els vestits i casquets adients per entrar a la factoria i veure tot el treball en cadena per embotellar els productes làctics i la seva posterior distribució. Les  màquines i eines eren modernes i d’alta tecnologia.

A continuació vam anar a dinar  i  jugar una estona a la Plaça Monumental de Vic, on vam completar un gran dia, ben aprofitat i amb un sol esplèndid.