La nostra Cantània! Viu la vida sense por!

2017/06/16

La Cantània és una activitat musical que culmina en un concert, la nostra escola hi participa cada any. Enguany l'obra inèdita és "LA NIT DELS MALSONS". En aquest cas parla sobre la importància de la por i de quan és bona o dolenta. El Lluc ens ha ajudat a viatjar a través de les nostres pors, però al final hem cantat tots junts un gran “Viu la vida sense por!”.

El passat dimecres 14 els nens de 5è vam viure una experiència inoblidable. Per primer cop vam actuar davant de centenars de persones en un dels recintes musicals més importants de Catalunya, L'Auditori. I ho vam poder fer gràcies a l'esforç i dedicació de cada un de nosaltres preparant l'actuació dins de l'àrea de Música i de Visual i Plàstica.

Aquí us deixem una de les nostres peces preferides d'enguany!

Moltes gràcies a tots els que ens vau venir a veure i a aplaudir!