LA MARATÓ DE TV3 VISITA L'ESCOLA!!!

2011/11/23

La Marató de TV3 d’aquest any buscarà finançament per la investigació de la regeneració i el transplantament d’òrgans i teixits.

La doctora Margarida Mas Sardà ha vingut a l’escola per explicar als alumnes d’ESO com s’inverteixen aquests diners i a què van destinats. També hem pogut veure un reportatge on persones afectades, ja siguin malalts o familiars, explicaven les dificultats per les quals havien passat i el que havien patit.

La Marató de TV3 recull diners cada any per a la investigació científica de malalties que no tenen, ara per ara, curació definitiva.

Els alumnes han après la gran importància dels  transplantaments ja que gràcies a ells es poden salvar vides. També han escoltat els testimonis del mal moment que passen les persones a l’hora de partir aquestes malalties.

•  0