FEM MÀGIA! POTS DE SAL DE COLORS.

2018/11/12

Dins de la Setmana de la Ciència, avui a P-4 hem fet màgia!

Els companys de 6è de l'escola han vingut a la nostra classe per fer-nos passar una tarda diferent i divertida.  Com a autèntics científics, hem transformat la sal de color blanc en diferents colors!

Sabeu com ho hem fet? Hem fregat la sal amb guixos de colors i... "tatxan”! La sal ha quedat dels colors de l'Arc de Sant Martí: blau, verd, groc, lila, taronja, rosa, vermell, marró... Després hem omplert els nostres pots amb la sal de colors, fent petites muntanyetes i decorant-los amb una tapa feta de paper pinotxo. Han quedat preciosos!

Finalment hem pogut emportar-nos els pots de sal de colors per fer-los lluir a casa nostra. Ens ha encantat!

Moltes gràcies companys de 6è per la vostra ajuda! Hem après molt amb vosaltres!