L'ESCOLA CELEBRA LA FESTA DE LES MATEMÀTIQUES

2014/05/15

L’escola celebra un acte matemàtic!

Veure selecció d'imatges matemàtiques

Amb motiu de potenciar l’interès matemàtic dels nostres alumnes, aquest 15 de maig hem lliurat els premis als alumnes que més han destacat en les activitats d’aquesta matèria.

Al llarg del curs els alumnes de 6è i d’ESO han realitzat una LLIGA MATEMÀTICA  per potenciar el seu raonament lògic i matemàtic.  A més a més, un grup d’ alumnes de 3r i 4t d’ESO han participat en les PROVES CANGUR que consisteixen en un concurs matemàtic  a nivell de tota Catalunya.

Volem destacar  l’actuació que ha tingut l’alumne Mark Lin de 3r d’ESO, que ha obtingut un molt bon resultat en aquestes proves, quedant en la posició 34 d’entre els aproximadament 8000 participants que hi van haver en el seu nivell.

Any rere any el CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA ha adquirit més notorietat dins la nostra escola . És considerable el nombre d’alumnes que cerca amb les seves càmeres la millor fotografia matemàtica.  En el BLOG DE REPORTERS podeu veure un vídeo amb una petita selecció d’aquestes fotos.

L’enhorabona  a tots als premiats en les diferents modalitats!