JOVES TALENTS A COBEGA!

2018/05/28

El passat 28 de maig, l'alumnat de 2n d'ESO va tenir l'oportunitat de poder visitar la planta embotelladora Cobega, una planta situada a Martorelles i encarregada de distribuir els productes Coca-Cola a Catalunya, Aragó, Galícia, Illes Balears i Illes Canàries. Aquesta visita a Cobega té com a objectiu motivar la participació de l'alumnat al concurs literari que l'empresa patrocina anomenat Concurso Coca-Cola Jóvenes Talentos Premio Relato Corto.

La primera part de la visita, la vam fer a la sala d'audiovisuals. Allà, ens van explicar la història de la marca i, després de fer unes preguntes als nostres alumnes sobre el que havien vist, els van repartir uns obsequis. Vam continuar la visita tot fent un recorregut per les instal·lacions: les màquines de bufat d'ampolles de plàstic, el laboratori de qualitat, la sala on barregen el concentrat amb aigua, sucre i gas, l'etiquetatge i l'envasament dels diferents productes Coca-Cola i, finalment, la línia de producció fins al magatzem de productes acabats.