JORNADES DE PORTES OBERTES: DS 27 DE FEBRER I DV 4 DE MARÇ

2016/03/01

Benvolgudes famílies interessades a conèixer la nostra escola:

És un plaer poder-vos ensenyar el nostre centre i apropar-vos el nostre projecte educatiu. Podeu venir-nos a conèixer en les nostres Jornades de Portes Obertes o bé per mitjà de Visites Concertades Individuals.

JORNADES DE PORTES OBERTES:
Les nostres Jornades de Portes Obertes tindran lloc el dissabte, 27 de febrer a les 10.30 hores i divendres, 4 de març a les 18.00 h. Per poder assistir-hi cal concertar visita al telèfon 93 453 10 80 (Srta. Rosalia / Srta. Carmina).

VISITES CONCERTADES:
Si esteu interessats en la nostra escola, conèixer el nostre projecte educatiu i veure les nostres instal·lacions, podeu demanar una entrevista amb els caps d'estudi de l'etapa i/o direcció. Us podran atendre de forma individualitzada, resoldre tots els vostres dubtes i ampliar la informació que necessiteu. Cal concertar visita al telèfon 93 453 10 80 (Srta. Rosalia / Srta. Carmina).

Agraïts per la seva atenció rebin una cordial salutació.