JORNADES DE PORTES OBERTES: 14 I 22 DE FEBRER

2014/02/19

Benvolgudes famílies interessades en conèixer la nostra escola:

És un plaer poder-vos ensenyar el nostre centre i apropar-vos el nostre projecte educatiu. Podeu venir-nos a conèixer en les nostres Jornades de Portes Obertes o bé per mitjà de Visites Concertades Individuals.

JORNADES DE PORTES OBERTES:

Les nostres Jornades de Portes Obertes tindran lloc  el divendres, 14 de febrer a les 15.15 hores i dissabte, 22 de febrer a les 10.30h.  Per poder assistir-hi cal concertar visita al telèfon 93 453 10 80 (Srta. Rosalia / Srta. Carmina).

VISITES CONCERTADES:

Si esteu interessats en la nostra escola, conèixer el nostre projecte educatiu i veure les nostres instal·lacions, podeu demanar  una entrevista amb els caps d'estudi de l'etapa i/o direcció. Us podran atendre de forma individualitzada, resoldre tots els vostres dubtes i ampliar la informació que necessiteu. Cal concertar visita al telèfon 93 453 10 80 (Srta. Rosalia / Srta. Carmina).

Agraïts per la seva atenció rebin una cordial salutació.

Atentament:  Equip Directiu.