JA ESTÀ AQUÍ LA SETMANA DE LA CIÈNCIA A L'ESCOLA CURS 2014-15!!!

2014/11/14

Amb motiu de la 19a Setmana de la Ciència a Catalunya coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, del 17 al 21 de novembre, celebrarem la Setmana de la Ciència a l’escola amb un munt d’activitats que de ben segur us agradaran! Els més petits experimentaran amb els sentits, esdevindran físics amb imants i objectes que roden. I com ja és tradició, decoraran i faran volar coets. A primària, ens convertirem en científics per una estona fent experiments i tindrem cinefòrum científic. A Secundària, participarem a la xerrada de la Marató de TV3, visitarem el  centre d'investigació  CSIC - IDAEA  i un Parc Sostenible.

I els alumnes de 4t d'ESO ensenyaran a observar el cel als més petits amb l'ajut del  Planetari de l'escola. Els hi mostraran els moviments dels astres i els explicaran històries mitològiques sobre les constel·lacions. Ah! I a més a més, aquest any el Dr. Mathews ve acompanyat de la Dra. Darwin per propossar-vos nous reptes científics a la nostra web perquè, en família, us exprimiu bé el cervell! Però, no patiu! A l’endemà us donaran la solució!

Acompanyem aquesta notícia amb el cartell guanyador d'enguany. L'enhorabona Sofia M.  i Preeya S. de 3r d'ESO B.

Ah! I no deixeu de clicar sobre Projecte Reporters (Tintín reporter) per veure fotos i vídeos de totes les activitats d'aquesta setmana tan especial.

Esperem que totes aquestes activitats us ajudin a despertar i potenciar l’interès vers la ciència!