JA ESTÀ AQUÍ LA SETMANA DE LA CIÈNCIA A L'ESCOLA CURS 2013-14!!!

2013/11/15

Amb motiu de la 18a Setmana de la Ciència a Catalunya coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, del 18 al 22 de novembre, celebrarem la Setmana de la Ciència a l’escola amb un munt d’activitats que de ben segur us agradaran! Els més petits de l’escola decoraran i faran volar coets. Tindrem cinefòrum científic sobre l’univers. Ens visitarà la Marató de TV3. Anirem al Museu de les aigües de Cornellà. Ens convertirem en científics per una estona fent experiments... I els alumnes més grans presentaran el PLANETARI GOTO EX-3 de l’escola per observar el cel, els moviments dels astres i coneixerem històries mitològiques sobre les constel·lacions. Ah! I...a més a més, cada dia el Dr. Mathews us propossarà un repte científic a la nostra web perquè en família, us exprimiu bé el cervell...! Però no patiu! A l’endemà us donarà la solució!

Acompanyem aquesta notícia amb el cartell guanyador d'enguany. L'enhorabona al Ken M. i Justin C. de 3r A.

Ah! I no deixeu de clicar sobre Projecte Reporters (Tintín reporter) per veure fotos i vídeos de totes les activitats d'aquesta setmana tan especial.

Esperem que totes aquestes activitats us ajudin a despertar i potenciar l’interès vers la ciència i l’astronomia!