INAUGUREM LA 6a Edició del MAIL ART!

2011/12/19
Projecte d’Intercanvi Artístic a l’ESO.

Acabem de rebre les postals de l’Escola Vedruna de Terrassa i les nostres ja han arribat allà!

El mail art és una disciplina artística i experimental que consisteix en l’intercanvi de petites obres, en forma de postals, a través del correu convencional. Tots els participants són voluntaris i acabem de rebre el primer enviament de l’Escola Vedruna de Terrassa.

El projecte mail art són dotze postals repartides entre 3r i 4t d’ESO. Dotze petites obres que combinen fotografies, dibuixos i textos amb un contingut conceptual i estètic. Obres diferents que giren a l’entorn de la persona que les crea, perquè l’acte de comunicar-se amb aquells que les rebran serveixi d’excusa per plantejar-se qüestions sobre un mateix. La realització es fa a partir de tècniques ben diverses (procediments informàtics, pictòrics, collage, dibuix, cal·ligrafia...) segons les necessitats expressives de cada proposta personal.

Bon Mail Art a tothom!