II CAMPANYA SOLIDÀRIA - CÀRITAS - Del 12 al 20 de març

2018/03/05

S’acaba el trimestre i iniciem la segona campanya solidària de l’escola. Ara ajudarem a Càritas.

Són moltes les persones i famílies que s’adrecen a Càritas per demanar ajut per cobrir les necessitats més bàsiques. Des dels magatzems de Càritas s’atén directament a moltes famílies  i equipaments, com ara: centres de dia per a persones grans, cases d’acollida per a dones maltractades, centres infantils...

Gràcies al suport de diferents institucions i escoles com la nostra és possible disposar de productes bàsics per tal de cobrir les seves necessitats més bàsiques. Aquest any també els ajudarem portant productes d’higiene personal com ara: xampú de cabell, pastilles de sabó, aigua de colònia, dentifrici, raspalls de dents i tovalloletes.

La recollida es farà entre el 12 i el 20 de març. Els productes s’han de deixar a les caixes de Càritas que hi haurà a les classes. El dia 21 de març Càritas  vindrà a recollir-los.

Animeu-vos a col·laborar-hi! SOM ESCOLA AMB COR!