GRAN ESTRENA AMB ÈXIT DEL PLANETARI DEL ROSER!

2013/11/19

VIDEO DE L'ACTIVITAT AL PROJECTE REPORTERS CLICANT AQUI I MÉS FOTOS OBRINT EL .PDF DEL FINAL DE LA NOTÍCIA.

La Setmana de la Ciència que ahir va arrencar amb força amb els coets realitzats pels alumnes d’infantil amb les instruccions i ajut dels alumnes de l’ESO, avui  ha continuat amb una de les activitat més esperades: l’estrena del planetari! Dins la bombolla del planetari, els alumnes, un a un, entraven per descobrir la immensitat de l’univers. Poc a poc els alumnes  de 4t d’ESO, han anat desentrellant els petits misteris del firmament com ara les constel·lacions, l’estrella polar, els moviments de la terra així com els mites que els Grecs ens van deixar... Al llarg del matí els nens i nenes que han visitat el planetari s’han pogut maquillar amb motius astronòmics.