FINALISTES A LES PROVES MATEMÀTIQUES DE PANGEA!!!

2016/04/14

Ahir al matí vam entregar les medalles de bronze, plata i or als 3 primers classificats de 4t, 5è i 6è de primària en les proves Pangea realitzades a l’escola el passat mes de febrer. Aquestes proves es celebren a nivell nacional des de l’any 2013 i es componen de problemes logico-matemàtics i competencials. El concurs és individual i consta de dues fases: una preliminar, que es realitza en el propi centre, i una fase final que se celebra en diferents universitats. L’escola Mare de Déu del Roser ha participat enguany per primer cop amb molt bons resultats i classificacions.

Tenim 3 finalistes de primària que han estat seleccionades per participar en la Ronda Final de Barcelona el proper 23 d’abril en la Universitat Abat Oliba. Felicitem a tots i cadascun dels alumnes participants. I ja sabeu: “la ciència es compón d’errors que són els camí cap a la veritat”; seguiu endavant aprenent! El curs vinent ho intentareu  tots de nou!

Felicitats finalistes!!!! Heu demostrat un alt nivell matemàtic. Molta sort en aquesta Ronda Final d’aquest concurs nacional!!!!