FESTA GRAN A L'ESCOLA! 15 DE JUNY STA. MARIA MICAELA

2018/06/15

Un dia molt especial a EP i EI. Cliqueu aquí!!

Santa Maria Micaela 2018 ESO. Cliqueu aquí!

Avui, dia 15 de juny de 2018, la nostra escola està de festa. Hem celebrat el dia de la fundadora, sta Maria Micaela, un acte molt emotiu que ha tingut lloc al pati vermell. Tota la comunitat educativa hem recordat la seva vida, la seva obra social i les seves virtuts d'entrega com a dona en favor de la dona i dels més necessitats.

També hem cantat i ballat la cançó "A ti quiero yo en mi obra”. Enmig de rialles i alegria, hem fet esment a les 3 campanyes solidàries que hem dut a terme: recapte per al Banc d'Aliments, reciclatge i venda de llibres, i "mercadillo” per recollir diners i enviar-los a l'escola de Siliguri (Índia).

A més, hi ha hagut competicions esportives als patis, l'acte matemàtic, tarda de cinema en valors, i altres estones per reflexionar i jugar en grup.

La festa continuarà durant el cap de setmana, amb el Festival de Fi de Curs i les graduacions de P5, 6èEP i 4t ESO.

Moltes gràcies a tots i bona diada!