LA FESTA DEL ROSER JA ÉS AQUÍ! INAUGUREM EL BLOG PROJECTE REPORTERS

2012/10/05

Avui és un dia molt especial per a la nostra escola. Celebrem amb molta il·lusió la Festa del Roser.  Durant tot el dia, es realitzaran moltes actvitats. Començarem, de bon matí, amb el repic de campanes a càrrec dels alumnes de l'ESO que, de ben segur sentireu en el barri. Continuarem amb l'ofrena de flors el·laborades pels alumnes d'Educació Infantil, els dibuixos de primària i l'ofrena del curs dels alumnes d'ESO  a la Mare de Déu del Roser. Per a carregar piles, a mig matí hi haurà xocolatada i ensaïmades per a tothom. Retratarem els  racons que més ens estimem de l'escola.  A la tarda la gresca estarà garantida,  amb els pallassos Bitxi i Cleta i la discomòbil que farà bellugar als alumnes de Cicle Mitjà i superior de Primària i l'ESO.

Si voleu viure amb nosaltres la Festa del Roser, visiteu el blog Projecte Reporters, on trobareu els articles realitzats pels nostres alumnes, imatges i videos de les activitats que hem  anat realitzant  al llarg del dia. Cliqueu sobre la icona del TINTÍN REPORTER. Esperem que en gaudiu força.