FELICITATS RAÜL C.! 1R PREMI ALS JOCS FLORALS DE L'EIXAMPLE - 2N CICLE D'ESO!

2013/05/28

El nostre alumne de 4t d'ESO Raül C. ha obtingut el primer premi a la categoria de segon cicle d'ESO en la XXIV edició dels Jocs Florals de l'Eixample. Els guardonats que avui s'han anunciat a l'Auditori, participaran directament en els Jocs Florals de Barcelona, un acte que tindrà lloc el proper 10 de juny al Saló de Cent de l'Ajuntament. La poesia Moro sense haver viscut escrita pel nostre alumne explica magníficament el procés de vida d'un home que no sap aprofitar les oportunitats que aquesta li ofereix. Feu clic aquí per llegir-la.

Els alumnes guanyadors del Concurs Literari de la nostra escola, que es va realitzar el dia de Sant Jordi, han pogut assistir a aquest acte i gaudir de les lectures dels treballs guanyadors narrades per la rapsoda Roser Ros. Des d'aquí us animem a seguir llegint i escrivint tan bé com ho feu!

PRIMÀRIA

Cicle Inicial: Zoe, Gerard, Sara i Noa.

Cicle Mitjà: Elisabeth, Maria, Eduard i Carlota.

Cicle Superior: Irene, Daria, Maria, Rita i Siwei.

SECUNDÀRIA

Primer Cicle: Mireia, Mary Kate, Júlia i Maria.

Segon Cicle: Erik, Toni, Jan i Raül.