ESCOLA CONTRA EL BULLYING

2017/04/28

Aquest matí, 10 alumnes des de 1r a 4t de l'ESO hem assistit com a representants de la nostra escola en el 1r Simposi contra el bullying organitzat pel Col·lectiu Fu i la Fundació FC Barcelona. Durant tres hores, hem pogut escoltar i veure diferents testimonis que han parlat de l'assetjament escolar o bé des de la seva pròpia experiència o bé com a familiars d'una víctima.

D'aquesta manera, hem pogut aprendre com l'assetjament escolar no només afecta a la víctima i a l'agressor sinó que és un problema de tots. Que els alumnes aprenguem a tenir les estratègies per poder detectar i, sobretot, poder intervenir en el mateix conflicte dins l'escola i en concret, dins d'una classe, pot ser la millor solució per evitar aquest problema social.