ENTREVISTA A RNE

2012/06/12

Extraordinària la intervenció dels nostres alumnes Alejandro Martínez i Alejandra Morilla de 4t-A E.P en el programa radiofònic “Matí a 4 bandes” de RNE (Radio 4) el dilluns 11 de juny de 2012 sobre “la crisi explicada pels nens”, on van anar acompanyats pel seu tutor Joan Yélamos.

Els alumnes han explicat amb naturalitat el seu punt de vista sobre el tema de més actualitat i han aportat solucions, clares i contundents, demanant alguns esforços importants, sent curosos amb les seves coses i confiant en les seves forces. Com a conclusió han dit que els temps no son fàcils i cal esforçar-se una mica més, tant a casa com a l’escola, amb els estudis, sense oblidar al que està en una situació pitjor que la seva.

A la tertúlia ha participat també en Gregori Luri, pedagog i analista dels contes presentats al 9è concurs Pilarín Bayés de contes escrits per nens i nens 'Contes de la crisi'  qui, basant-se en els diferents punts de vista dels nens i nenes, ha escrit 'Valors per superar la crisi', on el lema final és: Mai més gastarem el que no tinguem.

Podreu sentir de nou el programa radiofònic entrant a aquesta adreça (minut 25):